Filip Cidlinský
Bachelor's thesis
Budování značky Hilti na českém trhu
Building the brand Hilti on the czech market
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o budování značky společností Hilti na českém trhu. Práce je rozdělena celkem do tří částí. První část je věnována představení společnosti Hilti, její historie a charakteru její činnosti. Druhá část popisuje strategii budování značky společností Hilti. Třetí část analyzuje jednotlivé rozdíly mezi aktivita vedoucími k budování značky v České republice a globálním trendem. …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with brand building of Hilti company in the Czech republic. The thesis is divided into three parts. The first part describes the Hilti company, it's history and it characterizes it's activities. The second part is focused on brand strategy of Hilti company. The third part analyses the differences between the brand strategy in the Czech republic and the global brand strategy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 9. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49605
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2016
- Supervisor: Jaroslav Halík
- Reader: Eduard Matús
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49605
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo
Theses on a related topic
-
Komparační studie českého a zahraničního webového projektu podporujícího obdobné produktové portfolio
Lukáš Žáček -
Brand Marketing
Denisa Mirkovičová -
Strategie brand managementu ve službách
Petr Novotný -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Marketingová strategie budování hodnoty značky
Soňa Lavičková -
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Bednář Bednář -
Komunikační strategie a trendy řízení značky v praxi rodinného podniku xy
Jiří Pospíšil -
Strategie budování značky na B2B trhu
Petra Pokorná