Vyhodnocení chování zákazníků na trhu se sportovním zbožím – Bc. Veronika Vláčilová
Bc. Veronika Vláčilová
Master's thesis
Vyhodnocení chování zákazníků na trhu se sportovním zbožím
Interpretation of consumer behaviour on sporting wares market
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá nákupním chováním zákazníků na trhu se sportovním zbožím. Práce je rozdělena na tři hlavní kapitoly. V první kapitole jsou popsána teoretická východiska, především problematika marketingu včetně marketingového výzkumu, spotřebitelského chování a kupního rozhodovacího procesu. Druhá kapitola je věnována analýze problému a současné situace, kde autor provedl a následně analyzoval …viacAbstract:
The aim of this diploma thesis is to investigate the customer’s behavior in sporting goods market. The thesis consists of three chapters. The first chapter is a theoretical review of, in particular marketing, market research, consumer behavior and customer’s decision-making process. The second part deals with the problem analysis and with analysis of the current market condition, where the author conducted …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/ya9cd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
- Vedúci: prof. Ing. Jiří F. Urbánek, CSc.
- Oponent: Ing. Jiří Wagner
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
Typologie spotřebitelů na trhu se sportovním vybavením
Kristýna Mahoušková -
Trh se sportovními periodiky v letech 2011 až 2015 v České republice
Adam BAŠTINEC -
Typologie zákazníků na trhu se sportovním oblečením
Kristýna Chrástecká -
Chování spotřebitele na trhu se sportovním oblečením
Michaela Petráková -
Strategie firmy Decathlon na trhu se sportovním zbožím
Nikola KOLÁČKOVÁ -
Analýza spotřebitelského chování na trhu se sportovní obuví
Daniela Krčová -
Typologie zákazníků internetových obchodů se sportovním oblečením
Jana Ondračková -
Zkoumání změn v chování spotřebitelů na trhu s použitým zbožím během krize covid-19
Matej Koyš