Zuzana BRYNDOVÁ

Bachelor's thesis

Křivky, labyrinty a bludiště a jejich využití k všestrannému rozvoji dítěte v mateřské škole.

Curves, labyrinths and mazes and their using for universal development of child in kindergarten.
Anotácia:
Práce pojednává o problematice holistického pojetí výchovně-vzdělávacího procesu dětí předškolního věku. Upozorňuje na podstatnou roli rozvoje předmatematických představ ve vývoji dítěte. Cílem práce je vytvořit didakticko-metodický materiál, který využívá matematického prostředí křivek, je vhodný k rozvoji matematického myšlení a představ u předškolních dětí, respektuje holistické pojetí výchovně …viac
Abstract:
My bachelor´s study is about problem in holistic concept from education proces preschool age children. This study point out how much imporatnt is development of mathematics idea. The goal of study is makeing didactic and methodic material which use mathematics objects. This material is suitable for development mathematics idea and respect holistic conception of presschool education.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Dagmar Malinová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BRYNDOVÁ, Zuzana. Křivky, labyrinty a bludiště a jejich využití k všestrannému rozvoji dítěte v mateřské škole.. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Bachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Teaching in Pre-schools

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.