Doplňkové a specifické služby jako nástroj rozšíření odvětvové nabídky turismu – Markéta Juklíčková
Markéta Juklíčková
Bakalářská práce
Doplňkové a specifické služby jako nástroj rozšíření odvětvové nabídky turismu
Complementary and Specific Services as a Means of Increase in Sectoral Tourism Supply
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá především nabídkou cestovních kanceláří a poptávkou po jejich produktech. Cílem práce je vymezit, zhodnotit a následně srovnat vybrané produkty cestovních kanceláří z hlediska uplatnění a pozice na trhu cestovního ruchu. Teoretická část práce vymezuje na základě studia odborné literatury základní pojmy vztahující se k dané problematice cestovních kanceláří, jejich činností …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB8017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2015
- Vedoucí: RNDr. Jiří Petera
- Oponent: Mgr. Petr Hruša, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JUKLÍČKOVÁ, Markéta. \textit{Doplňkové a specifické služby jako nástroj rozšíření odvětvové nabídky turismu}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/i12ahq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Cesta kolem světa jako exkluzivní produkt cestovní kanceláře
Kateřina Nykodýmová -
Mexiko- specializovaný produkt cestovní kanceláře- srovnání s běžnou nabídkou CK.
Eliška Lněničková -
Produkt cestovní kanceláře jako prostředek rozvoje cestovního ruchu
Klára Vorlová -
Vytvorenie surferského zájazdu ako produkt cestovného ruchu
Bianca Gross -
Produkt cestovní kanceláře zaměřený na historické památky zapsané na Seznam památek UNESCO na Kubě.
Martina Klevetová -
Trendy v poptávce po produktech cestovních kanceláří a cestovních agentur ve Spojeném království
Tereza Paďouková -
Moderní pojetí fitness programu jako produkt CR
Kristýna Tomášková -
Péče o duševní zdraví jako specifický produkt cestovního ruchu
Hana BÍLKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva