Konkurenční prostředí malých pivovarů – Bc. Ekaterina Egorina
Bc. Ekaterina Egorina
Bakalářská práce
Konkurenční prostředí malých pivovarů
Competitive environment of small breweries
Anotace:
V současné době se stále zvyšuje počet firem, přicházejících na trh. Z toho dŧvodu se stává konkurence v ekonomických odvětvích silnější. Pivovarnický prŧmysl je velmi dŧleţitý pro celou ČR, má dlouholetou tradici a historii. V reakci na globalizační trendy ve výrobě piva (vznik tzv. europiva) vzniká velký počet minipivovarŧ, zachovávajících tradice ve výrobě piva a podporujících jeho unikátní chuť …víceAbstract:
Nowadays an increasing number of companies enter the market. Therefore, the competition becomes stronger in all economic sectors. The brewing industry is very important for Czech Republic, has long traditions and history. Response to globalization trends in the production of beer (e.g. appearing of so called Eurobeer) a large number of microbreweries, preserving the tradition of beer production and …víceKlíčová slova
Pivovar minipivovar trh konkurence analýza pivo Brno brewery microbrewery market competition analysis beer Brno.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12275/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2016
- Vedoucí: PhDr. Jan Máče, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eliška Smotlachová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
EGORINA, Ekaterina. \textit{Konkurenční prostředí malých pivovarů}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/i19b6o/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Zriadenie minipivovaru, marketingové stratégie pre uvedenie na trh
Peter Pašen -
Finanční analýza Pivovaru Hubertus, a. s.
Dominik Vopata -
Analýza marketingové komunikace minipivovaru
Tomáš Navrátil -
Komparace českého a saského trhu piva z pohledu exportních příležitostí pro pivovar Konrád
Lukáš Holán -
Finančná a strategická analýza spoločnosti Pivovar Svijany a.s
Barbora Horecká -
Analýza marketingové komunikace vybraného pivovaru
Markéta Bulková -
Analýza vzťahu ceny piva a nealkoholických nápojov v podnikoch v mestskej časti Brno-střed
Frederik Gergeľ -
Beer trade and consumption
Stanislava Brindzová