Zážitkový marketing a jeho role při formování produktů cestovního ruchu turistického informačního centra v Plzni – Bc. Lenka DENKOVÁ
Bc. Lenka DENKOVÁ
Bakalářská práce
Zážitkový marketing a jeho role při formování produktů cestovního ruchu turistického informačního centra v Plzni
Event marketing and its role by the formation of tourism trade products in tourist information centre in Pilsner City
Anotace:
Cíl bakalářské práce spočívá už v jejím názvu: ,,Zážitkový marketing a jeho role při formování produktů cestovního ruchu informačního centra". Na počátku práce jsou stanoveny cíle a hypotézy práce, které jsou v závěru buď vyvráceny nebo potvrzeny. V práci jsou pak vymezeny jednotlivé pojmy, týkající se dané problematiky. Hlavní část práce je rozdělena na analýzu cestovního ruchu v Plzni a jeho perspektivy …víceAbstract:
My bachelor work deals with the Event marketing and its role by the formation of tourism trade products in tourist information centre in Pilsner City. The problem which I solved in my work is an unsufficient cooperation between ZOO and IC. The result of my work is a suggestion of solution how to intensify and improve the cooperation between the IC and the ZOO in Pilsen, with minimal requirements on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Zveřejnit od: 20. 4. 2007
Identifikátor:
7903
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2007
- Vedoucí: doc. JUDr. Ludmila Novacká, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DENKOVÁ, Lenka. \textit{Zážitkový marketing a jeho role při formování produktů cestovního ruchu turistického informačního centra v Plzni}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/i1etqx/.
Jak správně citovat práci
DENKOVÁ, Lenka. Zážitkový marketing a jeho role při formování produktů cestovního ruchu turistického informačního centra v Plzni. Tábor, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 04. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2007 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Nórčina a holandčina: príbuzné jazyky? Porovnanie nórskych a holandských frazeologizmov so zoologickými a botanickými elementami
Kristína Kováčová -
Role zoologických a botanických zahrad v ochraně a revitalizaci biologické rozmanitosti
Petr KUČAVA -
Biologie zebry Grévyho Equus grevyi Oustalet, 1882, příčiny jejího ohrožení a možnosti ochrany in situ a ex situ
Lukáš Kohout -
Analýza vzdělávacích programů nabízených zoologickými zahradami v České republice a možnosti jejich využití ve výuce na I. stupni základní školy a mateřské školy Bečov nad Teplou
Petra VITOUŠOVÁ -
Fauna nepôvodných bezstavovcov tropických skleníkov botanických a zoologických záhrad sveta a Českej republiky - review
Petronela Pažitková -
Orientační systém, Zoologická zahrada a botanický park Ostrava
Vojtěch Daněk -
Ukázková zahrada prezentující přírodní hodnoty Národního parku Podyjí
Kateřina Kmecová -
Produkt cestovního ruchu
Sylvie Starová
Název
Vložil
Vloženo
Práva