Bc. Adela Zmeková

Master's thesis

Projekt zvýšení konkurenční strategie podniku Kameňovýroba

Project of Improving the Competitiveness Strategy of the Kameňovýroba Company
Abstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je vytvorenie projektu zvýšenia konkurencieschopnosti a hospodársky rast podniku. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť, v ktorej je začlenená projektová časť. V teoretickej časti je vymedzený marketing a konkurencieschopnosť. Následne sú uvedené informácie o marketingovom mixe. Koniec teoretickej časti je venovaný metódam hodnotenia konkurencieschopnosti. …more
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to create a project how to increase the competitiveness and growth of the company. The diploma thesis is divided into theoretical and practical part, which incorporates the design part. In the theoretical part is defined by marketing and competitiveness. Then provides information about the marketing mix. The end of the theoretical part is devoted to methods Assessment …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Accessible from:: 18. 4. 2016

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Zmeková, Adela. Projekt zvýšení konkurenční strategie podniku Kameňovýroba. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing