Projekt zvýšení konkurenční strategie podniku Kameňovýroba – Bc. Adela Zmeková
Bc. Adela Zmeková
Master's thesis
Projekt zvýšení konkurenční strategie podniku Kameňovýroba
Project of Improving the Competitiveness Strategy of the Kameňovýroba Company
Abstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je vytvorenie projektu zvýšenia konkurencieschopnosti a hospodársky rast podniku. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť, v ktorej je začlenená projektová časť. V teoretickej časti je vymedzený marketing a konkurencieschopnosť. Následne sú uvedené informácie o marketingovom mixe. Koniec teoretickej časti je venovaný metódam hodnotenia konkurencieschopnosti. …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to create a project how to increase the competitiveness and growth of the company. The diploma thesis is divided into theoretical and practical part, which incorporates the design part. In the theoretical part is defined by marketing and competitiveness. Then provides information about the marketing mix. The end of the theoretical part is devoted to methods Assessment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Accessible from:: 18. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZMEKOVÁ, Adela. \textit{Projekt zvýšení konkurenční strategie podniku Kameňovýroba}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/i1muoe/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zmeková, Adela. Projekt zvýšení konkurenční strategie podniku Kameňovýroba. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Ekonomická analýza podniku
Tamara Kusá -
Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku služeb
Dominika Kramorišová -
Analýza podniku a zhodnotenie jeho konkurencieschopnosti v spracovateľskom priemysle
Kristína Gabrišová -
Analýza konkurenceschopnosti firmy KIPA, s.r.o.
Nikoleta Madunická -
Analýza konkurencieschopnosti spoločnosti XY s.r.o.
Michaela Gadušová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková