The Impact of the Covid 19 Pandemic on Maybelline New York’s Brand Strategy in the Czech Market – Terézia Grelnethová
Terézia Grelnethová
Diplomová práce
The Impact of the Covid 19 Pandemic on Maybelline New York’s Brand Strategy in the Czech Market
Dopad pandémie Covid 19 na stratégiu značky Maybelline New York na českom trhu
Anotace:
Diplomová práca sa zaoberá značkovou stratégiou firmy Maybelline New York na českom trhu a dopadom pandémie spôsobenej korona vírusom na túto značkovú stratégiu. Hlavné ciele práce sú popísanie značkovej stratégie firmy Maybelline New York a zistenie, aký vplyv mala na túto značkovú stratégiu pandémia vzniknutá ohľadom korona vírusu od roku 2020. Vedľajšími cieľmi práce je porovnať značkovú stratégiu …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the brand strategy of the company Maybelline New York on the Czech market and the impact of the pandemic caused by the Corona virus on this brand strategy. The main goals of this work are to describe the brand strategy of the company Maybelline New York and to find out what impact the corona virus pandemic had on this brand strategy since 2020. The secondary goals are …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84557
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2021
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Denisa Žideková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84557
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Stratégia rozvoja značky eventovej agentúry
Angelika Filová -
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
Karolína Takáčová -
Stratégia marketingovej komunikácie Obchodne podnikateľskej fakulty
Erika Žitniaková