Jak může válečná fotografie ovlivnit veřejné mínění. – Barbora Sommersová
Barbora Sommersová
Bachelor's thesis
Jak může válečná fotografie ovlivnit veřejné mínění.
How War Photography Can Influence Public Opinion.
Abstract:
Pro většinu z nás je válečné prostředí věcí, se kterou se nemůžeme ztotožnit a tudíž záznamy z terénu jsou našimi jedinými okénky do dění válečných konfliktů. Díky tomu žánr válečné fotografie nabírá skutečnou moc, kterou působí na masy. Cílem této práce je ukázat, jakým způsobem můžou tyto fotografie ovlivnit vnímání společnosti. Práce nabízí teoretický základ k porozumění vlivům, které formují finální …moreAbstract:
Because the reality of war is so far from our own, images captured from the field become the only visuals shaping our understanding of the course of events. This gives war photography a unique power that can be used to influence masses. The aim of this thesis is to illustrate the ways in which such photographs can be used to shape public opinion. It offers a theoretical understanding of the influences …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 1. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50547
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2016
- Supervisor: Stanislav Horný
- Reader: Veronika Souralová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50547
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Theses on a related topic
-
Španělská občanská válka
Dominika IBRAHIMOVÁ -
Význam hospodářsko-politické spolupráce frankistického Španělska s nacistickým Německem pro španělskou ekonomiku během druhé světové války
Kristýna Jiroušková -
Postoj československé diplomacie k občanské válce ve Španělsku 1936-1939
Martina Smolková -
Komparace Ernesta Hemingwaye a George Orwella ve Španělské občanské válce
Matěj MÄRC -
T: Dokumentární fotografie jako elegie a psychoterapie
Zbigniew Jakub Kordys -
Pozice dokumentární fotografie v Polsku v letech 1960 - 2020 (teoretická část)
Adrian Wykrota -
Evoluce dokumentární fotografie v Polsku po roce 1989 (teoretická část)
Mariusz Forecki -
T: Narušené krajiny. Polská dokumentární fotografie směru new topographics z pohledu války, smrti a utrpení
Jerzy Piatek