Efektivita mediální komunikace firmy – Iveta Kľúčiková
Iveta Kľúčiková
Bakalářská práce
Efektivita mediální komunikace firmy
Effectiveness of the Media Communication of the Company
Anotace:
Záverečná práca sa zaoberá efektivitou mediálnej komunikácie vybranej firmy. V prvej časti práce sú vymedzené teoretické poznatky z oblasti médií, sociálnych sietí, obsahového marketingu a B2B trhu. Praktická časť sa venuje základnej charakteristike vybranej firmy, pološtruktúrovanému rozhovoru s vedúcim marketingu firmy a analýzam firemnej komunikácie na sociálnych sieťach. V závere práce sú z výsledkov …víceAbstract:
The final job is made effective when there is medial communication within the company. Firstly, theoretical knowledge about media is used such as social media, content marketing and the B2B market. Then, the practical part of the study exploits the primary characteristics of the chosen company. This is carried out by interviewing the head of the company and analysing the company's media strategies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kľúčiková, Iveta. Efektivita mediální komunikace firmy. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Mediálna politická komunikácia
Ingrid Mruškovičová -
Tvorba komiksu, jeho prezentácia a komunikácia s publikom na platforme crowdfundingových médií
Michal Lorek -
Image značky a jej komunikácia skrz sociálne siete
Gabriela Tomčíková -
Sociálne siete a ich vplyv na správanie súvisiace so zdravím u ľudí so zdravotnými ťažkosťami
Lucia Tupá -
Sociálne siete ako faktor ovplyvňujúci správanie turistov v cestovnom ruchu
Lenka Zajacová -
Sosiálne siete ako marketingový nástroj
Šimon Kavický -
Sociálne siete a ich využitie pri propagácii turistickej destinácie
Jana Handzušová -
Analýza sociálních sítí a jejich využití v B2B sektoru
Nam Nguyen