Metoda profesora Hejného v současném českém školství – Daniela Bártová
Daniela Bártová
Bachelor's thesis
Metoda profesora Hejného v současném českém školství
Hejny method in contemporary Czech education
Abstract:
Následující text je bakalářská práce, která se zabývá Hejného metodou výuky matematiky v současném českém školství. Práce metodu definuje, vymezí jejích 12 principů a ukáže na důvody, proč vyučovat jinými způsoby, než je klasická forma výuky matematiky. Klasický přístup k výuce matematiky je v této práci taktéž vymezen. Součástí práce je dotazníkové a rozhovorové šetření a tázání se na klady a zápory …moreAbstract:
The following text is a bachelor's thesis that deals with Hejny method of teaching mathematics in contemporary Czech education. The thesis defines the method, defines its 12 principles, and points out the reasons why we should teach in other ways than the classical method of teaching mathematics. Classical method of teaching mathematics is also defined in this work. Part of the work is a questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: RNDr. Martina Šimůnková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BÁRTOVÁ, Daniela. \textit{Metoda profesora Hejného v současném českém školství}. Online. Bachelor's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Science, Humanities and Education. 2021. Available from: https://theses.cz/id/i1pawz/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bártová, Daniela. Metoda profesora Hejného v současném českém školství. Liberec, 2021. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationBachelor programme / field:
Physics / FY-MA
Theses on a related topic
-
Metodika 3A při analýze výuky ve výtvarné výchově
Lucie Voborná -
Profesní vidění studentů učitelství přírodopisu a biologie
Markéta PÍŠOVÁ -
Hejného metoda výuky matematiky a její sociální aspekt
Ondřej Raška -
Role učitele a žáka ve výuce zlomků klasickou a Hejného metodou
Tereza Bendová -
Srovnání tradiční metody a metody Hejného ve výuce matematiky na ZŠ
Hana KNAPKOVÁ -
Srovnání výkonu v Testu pro identifikaci nadaných žáků v matematice u dětí vyučovaných Hejného metodou a dětí vyučovaných běžným způsobem
Tamara Kunčarová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights