Vnímání míry regulace ve výchově v závislosti na kulturním prostředí – Adéla Pšenčíková
Adéla Pšenčíková
Bakalářská práce
Vnímání míry regulace ve výchově v závislosti na kulturním prostředí
The Perceived Level of Regulation in Education Depending on the Cultural Environment
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na regulaci ve výchově, a jak k ní přistupují rodiče v závislosti na jejich kultuře. Zaměřila jsem se na porovnání dvou zemí, a to České republiky a Španělska. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část se dělí na tři části a to na; Kulturní prostředí, Výchovu z pohledu rodičů a Autoritu. Opírám se jak o odbornou literaturu, tak i o osobní zkušenosti …víceAbstract:
This thesis deals with regulation in education, and how the parents educate their kids de-pending on culture associated with the type of educating. I focused on two Countries Czech republic and Spain and i am comparing them. This thesis consists of two parts, the first one is theoretical and the second one is empirical. The first part contains three chapters Culture, Education and Authority. There …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016
Zveřejnit od: 26. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pšenčíková, Adéla. Vnímání míry regulace ve výchově v závislosti na kulturním prostředí. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře