Irena Helebrandová

Bakalářská práce

Analýza konkurence bankovního produktu

Competitive Analysis of Bank Product
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou konkurence bankovního produktu. Cílem práce je zjistit, jaká je současná nabídka bankovních produktů z pohledu začínajícího podnikatele. V teoretické části jsou popsány pojmy konkurence a konkurenční výhoda, charakteristika, cíle a formy výzkumné metody mystery shoppingu. Praktická část zhodnocuje nabídku produktů u jednotlivých bank, jejich prezentaci na internetových …více
Abstract:
This bachelor work deals with competitive analysis of bank produkt. Its aim is to examine what are the current offers of products in terms of beginning businessman. Notions of competition and competition advantage, characteristics, goals and mystery shopping research methods are all explained in the theoretical part. The practical part, on the other hand, deals with product offers of particular banks …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
  • Vedoucí: Vojtěch Spáčil
  • Oponent: Lenka Kauerová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod