Analýza konkurence bankovního produktu – Irena Helebrandová
Irena Helebrandová
Bakalářská práce
Analýza konkurence bankovního produktu
Competitive Analysis of Bank Product
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou konkurence bankovního produktu. Cílem práce je zjistit, jaká je současná nabídka bankovních produktů z pohledu začínajícího podnikatele. V teoretické části jsou popsány pojmy konkurence a konkurenční výhoda, charakteristika, cíle a formy výzkumné metody mystery shoppingu. Praktická část zhodnocuje nabídku produktů u jednotlivých bank, jejich prezentaci na internetových …víceAbstract:
This bachelor work deals with competitive analysis of bank produkt. Its aim is to examine what are the current offers of products in terms of beginning businessman. Notions of competition and competition advantage, characteristics, goals and mystery shopping research methods are all explained in the theoretical part. The practical part, on the other hand, deals with product offers of particular banks …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/86044
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Lenka Kauerová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Produkt jako zdroj konkurenční výhody
Veronika Polláková -
Krása jako konkurenční výhoda na trhu práce
Aneta Urbanová -
CRM (Customer Relationship Management) jako konkurenční výhoda organizace.
Ondřej Kubáček -
Definování konkurenční výhody podniku Nokian Tyres s.r.o. a její zobchodování
Petra Veselá -
Marketingový mix ve společnosti Crocodille ČR, spol. s r.o. jako zdroj konkurenční výhody
Petronela Eliášová -
Mystery shopping - výhody a nevýhody
Michal Šindelář -
Mystery shopping - projekt pro konkrétní organizaci
Kamila Střelečková -
Mystery Shopping - instrument k získání konkurenční výhody
Jitka Brancuzská