Možnosti marketingové komunikace při řešení sociálních problémů – Bc. Gabriela Kutilová
Bc. Gabriela Kutilová
Diplomová práce
Možnosti marketingové komunikace při řešení sociálních problémů
Possibility of marketing communication in adressing social problems
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o možnostech marketingové komunikace při řešení sociálních problémů, s kterými se v současné době potýká naše společnost. Mezi ty nejzávažnější patří především nezaměstnanost a s ní související různé sociálně patologické jevy. Výsledky praktické části ukazují obtíže při měření účinku sociálního marketingu a naznačují, jaký přínos pro společnost tyto akce mají. Mediální …víceAbstract:
The work deals with posibilities of marketing communication in solving social problems. Our Czech society struggles with that problems very often in these days. The most serious problem is the unemployment and its various social phenomenons.The results of practical part show the benefits of social marketing campaigns. The Media campaigns influence public opinion and it helps to finance the needs of …víceKlíčová slova
Sociální problémy sociální marketing nezaměstnanost zadlužování domác ností globalizace kampaň finanční vzdělávání trh práce rekvalifikace domácí násilí ch arita mediální kampaň žena zdravotní postižení social problems social marketing unemloyment increasing indebtedness of households globalization campaign financial education job market retraining household act of violence charity media campaign female disability
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bhtjz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Postižené obyvatelstvo v domácnostech při mimořádných událostech
Stanislava VLÁŠKOVÁ -
Consumer behaviour as a reflection of financial intelligence
Dmitry Baranov -
Act of Violence in English Fairy Tales Collected by Joseph Jacobs
Pavel Štěpánek -
Finanční gramotnost jako součást potřebného vzdělání pro sociální pracovníky
Petr Burcal -
FINANČNÍ GRAMOTNOST A FINANČNÍ VZDĚLÁVÁNÍ V ČR
Jana Tomanová -
Finanční gramotnost spotřebitele
Denisa Péryová -
Finanční gramotnost jako celoživotní proces vzdělávání
Miloš Ladra -
Finanční gramotnost z pohledu žáků, učitelů a sociálních pracovníků
Lenka Nejezchlebová