Bc. Gabriela Kutilová

Diplomová práce

Možnosti marketingové komunikace při řešení sociálních problémů

Possibility of marketing communication in adressing social problems
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o možnostech marketingové komunikace při řešení sociálních problémů, s kterými se v současné době potýká naše společnost. Mezi ty nejzávažnější patří především nezaměstnanost a s ní související různé sociálně patologické jevy. Výsledky praktické části ukazují obtíže při měření účinku sociálního marketingu a naznačují, jaký přínos pro společnost tyto akce mají. Mediální …více
Abstract:
The work deals with posibilities of marketing communication in solving social problems. Our Czech society struggles with that problems very often in these days. The most serious problem is the unemployment and its various social phenomenons.The results of practical part show the benefits of social marketing campaigns. The Media campaigns influence public opinion and it helps to finance the needs of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní