Bc. Pavla Antošová

Diplomová práce

Marketingový plán při znovu uvedení produktu na trh a jeho kritické faktory úspěchu

Marketing plan for product re-launch to the market and its critical success factors
Anotace:
Tato závěrečná práce pojednává o procesu tvorby marketingového plánu při znovu uvedení produktu na trh a kritických faktorech ovlivňujících jak úspěšnost realizace sestaveného marketingového plánu, tak prosperitu a chod jakékoli společnosti. Teoretická část mapuje a shrnuje fakta, tzn. metodiku a základní nástroje marketingového plánování na základě použití dostupné literatury tuzemských i zahraničním …více
Abstract:
This graduation thesis deals with the process of creating a marketing plan for re-launch of a product to the market, and critical success factors influencing the success of such marketing plan, as well as long-term prosperity and operation of any organization. Theoretical part maps out methodology and basic tools of marketing planing leveraging currently available from domestic and foreign sources …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2012
  • Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Martin Petrášek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní