Klára Machálková

Bakalářská práce

Vánoční televizní reklamy jako nástroj budování image

Christmas Commercials as a Branding Strategy
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je vánoční televizní reklama se zaměřením na budování image značky. Klíčovým úkolem je zjistit, jak tyto reklamní sdělení působí na cílovou skupinu, jak skupina tyto reklamy vnímá spolu se značkou, a to na základě kvalitativního výzkumu provedeného formou focus group. Teoretická část je věnována základní termino-logii, analýze pojmů souvisejících s tématem, a nastavení …více
Abstract:
The theme of this bachelor thesis is Christmas television advertising focusing on branding strategy. The key assignment is to discover how effective is the advertising message to target audience and how they perceive these ads along with the brand, based on a qualitati-ve focus group survey. The thoretical part is devoted to basic terminology, analysis of con-cepts related to the topic, and setting …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Machálková, Klára. Vánoční televizní reklamy jako nástroj budování image. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace