Bc. Oleg Antonetsky

Bakalářská práce

Historický vývoj marketingové komunikace za 2. světové války

Historical Development of Marketing Communications in Second World War
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na pozorovaním vývoje marketingové komunikace a jejich trendů v obodbí od začatku 30. Let 19. století až do konce 40. Let 19 století, s nasledným porovnaním se současnou marketingovou komunikaci. Nejprve jsou zohledněná historická a toretická hlediska. Posleze pomocí porovnaní učinosti tehdejších marketingových praktit s těma současnýma vyvodíme nejlepe použitelné prostředky …více
Abstract:
This thesis focuses on observing the development of marketing communications and their trends from the beginning of the 30s of the 19th century until the late 40s of the 19th century, with subsequent comparison of the current marketing communications. Eventually, through the then marketing efficiency in comparison with these our present Practitioners will draw most useful means for communicating.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní