Integrovaný žák s narušenou komunikační schopností v základní škole – Marie SLANÁ
Marie SLANÁ
Master's thesis
Integrovaný žák s narušenou komunikační schopností v základní škole
Integrated primary school student with disturbed communication ability
Anotácia:
Teoretická část diplomové práce čerpá z odborné literatury, která se zabývá problematikou osob s narušenou komunikační schopností, možnostmi vzdělávání takovýchto osob a podmínkami školské integrace. Praktická část diplomové práce se zabývá danou problematikou přímo v praxi. Průběhem vzdělávání integrovaného žáka s narušenou komunikační schopností, přesněji dítěte s vývojovou dysfázii. Jeho zapojením …viacAbstract:
The theoretical part draws from professional literature dealing with problems of individuals with disturbed communication ability, possibilities of education of these individuals and conditions of school integration. The practical part deals with this problem in practice. The educational process of the integrated student with disturbed communication ability, particularly of a child with development …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2009
Zverejniť od: 18. 12. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2010
- Vedúci: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLANÁ, Marie. Integrovaný žák s narušenou komunikační schopností v základní škole. Ostrava, 2009. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.12.2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / sz-SpecP
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy
Lenka Drábková -
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Možnosti dalšího vzdělávání žáků s LMP
Vladislava Peřinková -
Přání a možnosti sekundárního vzdělávání žáků se středně těžkým mentálním postižením
Alžběta Grösslová -
Vzdělávání v době koronavirové - možnosti využití e-learningových nástrojů ve vzdělávání žáků základních škol
Kristýna ŠIMKOVÁ -
Děti s narušenou komunikační schopností ve školní družině. Podpora rozvoje žáků 1. tříd s vývojovou dysfázií
Markéta Košťáková -
Specifika trajektorie očních pohybů posuzovaná metodikou TETRECOM s uplatněním technologie eye tracking při čtení tiskacích písmen u dětí s vývojovou dysfázií a u dětí s typickým jazykovým vývojem
Aneta ZAVADILOVÁ -
Spolupráce rodičů předškolních dětí s vývojovou dysfázií s logopedem
Lucie Škárková