Možnosti podpory efektivní spolupráce mezi odděleními firmy – Martin Hrych
Martin Hrych
Bakalářská práce
Možnosti podpory efektivní spolupráce mezi odděleními firmy
Possibilities to support effective cooperation between company departments
Anotace:
Tato bakalářská práce si klade za důraz zjištění proměny komunikace mezi odděleními společnosti při přechodu do online prostoru v průběhu nucených restrikcí během koronavirové pandemie. Během této doby došlo k výrazné změně forem komunikace, kdy bylo výrazně omezeno osobní setkání a forma se změnila na neosobní, online komunikaci. V teoretické části je zpracována rešerše daného tématu. V praktické …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on identifying the change in communication between company departments during the transition to the online space during forced restrictions during the coronavirus pandemic. During this time, there was a significant change in forms of communication, when personal meetings were significantly limited and the form changed to impersonal, online communication. In the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 12. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/pi9lp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2023
- Vedoucí: Mgr. Daniela Červenclová
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Magnitude of Corporate Communication with Media
Sofya Puzhaykina -
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
Ayoung Park -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
Corporate Internal Communication in PriceWaterhouseCoopers ČR sro
Aizhan Aldaniyarova -
New types of media and its influence on corporate communication
Dominika Kuncová -
New types of media and its influence on corporate communication
Katsiaryna Asipenka -
Magnitute of Corporate communication with media
Alyona Ilyushkina -
Magnitude of Corporate communication with media.
Artem Kamalov