Luboš Kulhánek

Diplomová práce

Kritéria zákazníka pro výběr autobusového přepravce na trase Praha - Brno

Anotace:
Diplomová práce se v teoretické části zabývá marketingem služeb, marketingovým mixem s akcentem na přepravní služby, připraví teoretický základ pro výzkum trhu. Dále obsahuje základní data o autobusové přepravě v ČR. V praktické části je proveden výzkum u spol. Student agency a Touring Bohemia. Výsledky jsou interpretovány a nakonec je přidáno hodnocení a doporučení.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2007
  • Vedoucí: Marcela Bursíková
  • Oponent: Vojtěch Vycudilík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/2683

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management