Šárka ŠULANOVÁ

Diplomová práce

Změna postojů žáků ZŠ Staré Sedliště vůči romské minoritě po absolvování školního programu s tématem - Mezinárodní den Romů

Changing attitudes of primary school pupils Old Sedliště against the Roma minority after-school program with the theme - International Roma Day
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na změnu postojů vůči romské minoritě, po absolvování programu s tématem - Mezinárodní den Romů. Teoretická část je členěna na tři části. První část se týká romské historie, tradic a zvyků. Druhá část - školního programu k mezinárodnímu dni Romů nazvaného Kaj džas, more, a třetí část se zaměřuje na postoje, jejich změnu a měření. v části výzkumné se seznámíme s výsledky …více
Abstract:
This thesis focuses on changing attitudes towards the Roma minority, after-school program with the theme-International Roma Day. The theoretical part is divided into three parts. The first part concerns the Roma history, traditions and customs. the ssecond part - the school program for the International Day of the Roma called Kaj džas more, and the third part focuses on attitudes change and their measurement …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Zveřejnit od: 15. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Michal Dubec

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠULANOVÁ, Šárka. Změna postojů žáků ZŠ Staré Sedliště vůči romské minoritě po absolvování školního programu s tématem - Mezinárodní den Romů. Plzeň, 2014. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 15. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/