Crowdfunding Campaign for a Real Estate Startup – Kateřina Čepelíková
Kateřina Čepelíková
Diplomová práce
Crowdfunding Campaign for a Real Estate Startup
Crowdfundingová kampaň pro realitní startup
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá crowdfundingem z marketingového hlediska, jeho celkovým potenciálem a jeho využitím v oblasti nemovitostí. Cílem této práce je popsat a zhodnotit crowdfundingovou kampaň aplikovanou na existující realitní start-up se sídlem v Ženevě, ve Švýcarsku a navrhnout všechny kroky nutné k zahájení úspěšné crowdfundingové kampaně pro realitní projekt. Pro dosažení cíle se diplomová …víceAbstract:
This master thesis deals with crowdfunding from a marketing point of view, its overall potential and the application of crowdfunding on real estate projects. The goal of this thesis is to provide a description and evaluation of a crowdfunding campaign applied to an example of an existing real estate startup based in Geneva, Switzerland and to present guidelines for a successful launch of real estate …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71277
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2017
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Marija Zlatić
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71277
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities