Kateřina Komárková

Diplomová práce

Analýza vlivu značky na kupní rozhodování spotřebitelů v internacionálním kontextu

The analysis of the brand influence on customers' decisions in the international context
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zjistit, zda znalost značky ovlivňuje spotřebitele ve volbě tabulkové čokolády i dílčím hodnocení vlastností a tyto závěry mezi sebou následně porovnat na vybraných trzích. Jako základní metoda výzkumu je zvolen experiment, založený na komparaci výsledků slepého a otevřeného testování. Práce také obsahuje teoretický pohled na značku a kritickou analýzu vztahů mezi prvky …více
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze the influence of the brand on customers' decisions as well as on their perceptions of quality. These results will be compared in terms of cultural differences on selected markets. The basic methodology is an experiment based on comparison of blind and open tests. This thesis includes also a theoretical part focusing on the brand and the critical analysis of relations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2015
  • Vedoucí: Jana Boučková
  • Oponent: Milada Selecká

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/55620