Roman CIBULKA

Bakalářská práce

Preference značky v rámci procesu nákupního rozhodování

Preferences of Trade Mark in the Process of Purchasing Decisions
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na značku a preference spotřebitelů při nákupním rozhodování. V teoretické části je popsán vznik a historický vývoj značky od prvopočátků, až do období, kdy ji známe jako neodmyslitelnou součást výrobku, která často ovlivňuje chování spotřebitelů při nákupu. Práce předkládá různé pohledy na definování značky, vnímání hodnoty značky, vymezuje základy strategického řízení …více
Abstract:
The Bachelor's thesis is focused on the brand and preference of consumers in purchasing decisions. There, in theoretical part of the thesis, is described rise and historical progression of brand from its beginning till times when we already know it like inherent part of a product that often influence manner of consumers in their purchases. The thesis submits different views on definition of the brand …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CIBULKA, Roman. Preference značky v rámci procesu nákupního rozhodování. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace