Návrh marketingové strategie konkrétní instituce – Bc. Kristýna Sosíková
Bc. Kristýna Sosíková
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Marketing Strategy Proposal of the Specific Institution
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie konkrétní instituce na základě vybraných metod analýz. Návrh vhodné marketingové strategie je založen na vnitřní a vnější analýze podniku a na základě vypracované SWOT matice. Metodika práce je doplněna o dotazníkové šetření a hloubkový rozhovor. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření je v závěru práce navrhnuta vhodná marketingová …víceAbstract:
Diploma thesis is focused on Marketing Strategy Proposal of the Specific Institution based on selected methods of analysis. The proposal of a suitable marketing strategy is based on internal and external analysis of the company and on the basis of elaborated SWOT matrix. The methodology is supplemented by a questionnaire survey and an in-depth interview. Based on the performed analyzes and questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/pb16w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2020
- Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jiří Večeřa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGAKADEMIE STING
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.