Návrh marketingové strategie konkrétní instituce – Bc. Kristýna Sosíková
Bc. Kristýna Sosíková
Master's thesis
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Marketing Strategy Proposal of the Specific Institution
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie konkrétní instituce na základě vybraných metod analýz. Návrh vhodné marketingové strategie je založen na vnitřní a vnější analýze podniku a na základě vypracované SWOT matice. Metodika práce je doplněna o dotazníkové šetření a hloubkový rozhovor. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření je v závěru práce navrhnuta vhodná marketingová …moreAbstract:
Diploma thesis is focused on Marketing Strategy Proposal of the Specific Institution based on selected methods of analysis. The proposal of a suitable marketing strategy is based on internal and external analysis of the company and on the basis of elaborated SWOT matrix. The methodology is supplemented by a questionnaire survey and an in-depth interview. Based on the performed analyzes and questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2020
Identifier:
https://is.sting.cz/th/pb16w/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2020
- Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Reader: Ing. Jiří Večeřa
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STINGSTING ACADEMY
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.