Bc. Kristýna Sosíková

Master's thesis

Návrh marketingové strategie konkrétní instituce

Marketing Strategy Proposal of the Specific Institution
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie konkrétní instituce na základě vybraných metod analýz. Návrh vhodné marketingové strategie je založen na vnitřní a vnější analýze podniku a na základě vypracované SWOT matice. Metodika práce je doplněna o dotazníkové šetření a hloubkový rozhovor. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření je v závěru práce navrhnuta vhodná marketingová …more
Abstract:
Diploma thesis is focused on Marketing Strategy Proposal of the Specific Institution based on selected methods of analysis. The proposal of a suitable marketing strategy is based on internal and external analysis of the company and on the basis of elaborated SWOT matrix. The methodology is supplemented by a questionnaire survey and an in-depth interview. Based on the performed analyzes and questionnaire …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2020
  • Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jiří Večeřa

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STING

STING ACADEMY

Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.