Identifikace bariér nákupu produktů na trhu zdravé výživy – Iveta Miturová
Iveta Miturová
Bachelor's thesis
Identifikace bariér nákupu produktů na trhu zdravé výživy
Identification of Purchase Barriers on the Healthy Food Market
Abstract:
Cílem bakalářské práce byla identifikace bariér nákupu produktů na trhu zdravé výživy, které platí také pro společnost Kalma. Data byla získána osobním a elektronickým dotazováním. Celkově bylo sesbíráno 171 dotazníků. Na základě výsledků výzkumu byla navržena marketingová opatření pro překonání bariér na trhu zdravé výživy a pro společnost Kalma.Abstract:
The aim of the bachelor thesis was identification of purchase barriers on the healthy food market, which are also applied for Kalma company. Data were gained by personal and electronic survey. There were 171 questionnaires collected in total. Based on the research results, marketing activities for overcoming barriers on healthy food market as well as suggestions for Kalma company were provided.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2013
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/97643
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2013
- Supervisor: Šárka Velčovská
- Reader: Petra Krbová
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Model statického elektroměru
Jan Šíma -
Komunikační plán firmy zdravá výživa Kopretina
Michaela Polanská -
Marketingová strategie podniku se zdravou výživou
Anna-Kateřina Bartoňková -
Business solution for a food service company based on a modern nutrition concept (case of Russia)
Stanislav Tarasov -
Marketing recommendations for Czech companies exporting healthy food products into a selected country of SEM
Eliška Škvařilová -
Podnikatelský plán - zdravý fast food
Lenka Dědková