Identifikace bariér nákupu produktů na trhu zdravé výživy – Iveta Miturová
Iveta Miturová
Bakalářská práce
Identifikace bariér nákupu produktů na trhu zdravé výživy
Identification of Purchase Barriers on the Healthy Food Market
Anotace:
Cílem bakalářské práce byla identifikace bariér nákupu produktů na trhu zdravé výživy, které platí také pro společnost Kalma. Data byla získána osobním a elektronickým dotazováním. Celkově bylo sesbíráno 171 dotazníků. Na základě výsledků výzkumu byla navržena marketingová opatření pro překonání bariér na trhu zdravé výživy a pro společnost Kalma.Abstract:
The aim of the bachelor thesis was identification of purchase barriers on the healthy food market, which are also applied for Kalma company. Data were gained by personal and electronic survey. There were 171 questionnaires collected in total. Based on the research results, marketing activities for overcoming barriers on healthy food market as well as suggestions for Kalma company were provided.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/97643
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Petra Krbová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Model statického elektroměru
Jan Šíma -
Komunikační plán firmy zdravá výživa Kopretina
Michaela Polanská -
Marketingová strategie podniku se zdravou výživou
Anna-Kateřina Bartoňková -
Business solution for a food service company based on a modern nutrition concept (case of Russia)
Stanislav Tarasov -
Marketing recommendations for Czech companies exporting healthy food products into a selected country of SEM
Eliška Škvařilová -
Podnikatelský plán - zdravý fast food
Lenka Dědková