Bc. Marcela Vopařilová, DiS.

Bakalářská práce

Marketingový výzkum pro poznání zákazníka firmy XY

Marketing research for understanding the customer of company XY
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem. Cílem této práce je návrh marketingové strategie pro firmu Cukrárna Sněžné. První část práce se zabývá teoreticky procesem marketingového výzkumu a výzkumem zákazníků. Druhá část práce je zaměřena na analýzu dotazníkového šetření, specifikace typického zákazníka, jeho potřeb a požadavků na produkt. Snahou návrhu nové marketingové strategie je dosáhnutí …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on marketing research. The aim of this work is to suggest marketing strategy for the Cukrárna Sněžné. The first part of the work deals with the theory of marketing research and with the customer analysis. The sekond part focuses on the analysis of the survey and definic typice customer, his needs and product requirements. Suggesting a new marketing strategy we aim to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 9. 2014
  • Vedoucí: Ing. Jiří Wagner
  • Oponent: Ing. Jiří Netolický

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem