Economic evaluation of online marketing for a selected pharmaceutical company – Bc. Žaneta Šupová
Bc. Žaneta Šupová
Diplomová práce
Economic evaluation of online marketing for a selected pharmaceutical company
Abstract:
The aim of the diploma work is to economically evaluate marketing campaigns of two brands from the selected pharmaceutical company. In the first part, theoretical, there are main definitions of economic procedures that are used in the analytical part. Also, there are theoretically explained online marketing tools and marketing campaigns. The second part, analytical, is focused on the economic point …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Procházka, MSc Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠUPOVÁ, Žaneta. \textit{Economic evaluation of online marketing for a selected pharmaceutical company}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/i39jwn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Socio-economic context in pharmaceutical industry
Tereza Šklubalová -
Economic Analysis of Pharmaceutical Industry in Russia
Svetlana Khaustova -
Evaluation of Marketing Communication in the Selected Company
Lucie Frenclová
Název
Vložil
Vloženo
Práva