Die Marketingstrategien der Kleinbetriebe in der Tschechischen Republik am Beispiel der Firma UVB TECHNIK GmbH – Andrea TEJZROVÁ
Andrea TEJZROVÁ
Bachelor's thesis
Die Marketingstrategien der Kleinbetriebe in der Tschechischen Republik am Beispiel der Firma UVB TECHNIK GmbH
The marketing strategies of the small companies in the Czech Republic on the example of the company UVB TECHNIK Ltd
Abstract:
The bachelor thesis deals with the activities of the company UVB TECHNIK from its founding to the present, especially from the point of view of the application of marketing means and tools. The theoretical part is devoted to marketing and business strategies, competitiveness of the company, tasks and goals of the product, pricing and distribution policies, interconnection of supply and the extension …moreAbstract:
Práce se zabývá činností firmy UVB TECHNIK od jejího založení až po současnost především z pohledu uplatňování marketingových prostředků a nástrojů. Teoretická část je věnována marketingové a firemní strategií, konkurenceschopnosti firmy, úkolům a cílům výrobkové, cenové a distribuční politiky, provázanosti marketingové nabídky a rozšíření marketingového mixu. Je popsán management firmy a její organizační …more
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2011
Accessible from:: 22. 4. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2011
- Supervisor: Mgr. Martin Mostýn, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TEJZROVÁ, Andrea. \textit{Die Marketingstrategien der Kleinbetriebe in der Tschechischen Republik am Beispiel der Firma UVB TECHNIK GmbH}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Faculty of Arts. 2011. Available from: https://theses.cz/id/i3o51n/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
TEJZROVÁ, Andrea. Die Marketingstrategien der Kleinbetriebe in der Tschechischen Republik am Beispiel der Firma UVB TECHNIK GmbH. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / German for Business
Theses on a related topic
-
Die Marke Zlín
Tereza EISCHMANNOVÁ