Die Marketingstrategien der Kleinbetriebe in der Tschechischen Republik am Beispiel der Firma UVB TECHNIK GmbH – Andrea TEJZROVÁ
Andrea TEJZROVÁ
Bakalářská práce
Die Marketingstrategien der Kleinbetriebe in der Tschechischen Republik am Beispiel der Firma UVB TECHNIK GmbH
The marketing strategies of the small companies in the Czech Republic on the example of the company UVB TECHNIK Ltd
Abstract:
The bachelor thesis deals with the activities of the company UVB TECHNIK from its founding to the present, especially from the point of view of the application of marketing means and tools. The theoretical part is devoted to marketing and business strategies, competitiveness of the company, tasks and goals of the product, pricing and distribution policies, interconnection of supply and the extension …víceAbstract:
Práce se zabývá činností firmy UVB TECHNIK od jejího založení až po současnost především z pohledu uplatňování marketingových prostředků a nástrojů. Teoretická část je věnována marketingové a firemní strategií, konkurenceschopnosti firmy, úkolům a cílům výrobkové, cenové a distribuční politiky, provázanosti marketingové nabídky a rozšíření marketingového mixu. Je popsán management firmy a její organizační …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011
Zveřejnit od: 22. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedoucí: Mgr. Martin Mostýn, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TEJZROVÁ, Andrea. \textit{Die Marketingstrategien der Kleinbetriebe in der Tschechischen Republik am Beispiel der Firma UVB TECHNIK GmbH}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Filozofická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/i3o51n/.
Jak správně citovat práci
TEJZROVÁ, Andrea. Die Marketingstrategien der Kleinbetriebe in der Tschechischen Republik am Beispiel der Firma UVB TECHNIK GmbH. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Němčina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Die Marke Zlín
Tereza EISCHMANNOVÁ