Rola diverzity a inklúzie v marketingu na príklade LEGO – Viktória Solárová
Viktória Solárová
Bakalářská práce
Rola diverzity a inklúzie v marketingu na príklade LEGO
Role diverzity a inkluze v marketingu na příkladě LEGO
Anotace:
Má bakalářská práce se zaměřuje na téma diverzity a inkluze, v kontextu marketingové komunikace. Práce se přesněji zaměřuje na to, jak se interpretace diverzity a inkluze mění v čase. Teoretická část definuje základní pojmy týkající se problematiky a vysvětluje zásady inkluzivního marketingu i v souvislosti s etikou a etickým kodexem v reklamě. Praktická část bakalářské práce je věnována marketingové …víceAbstract:
My bachelor thesis focuses on the topic of diversity and inclusion, in the context of marketing communication. More specifically, the thesis focuses on how interpretations of diversity and inclusion change over time. The theoretical part defines the basic concepts related to the issue and explains the principles of inclusive marketing, also in the context of ethics and the ethical codex in advertising …víceAbstract:
Moja bakalárska práca sa zameriava na tému diverzity a inklúzie, v kontexte marketingovej komunikácie. Práca sa presnejšie zameriava na to, ako sa interpretácia diverzity a inklúzie mení v čase. Teoretická časť definuje základné pojmy týkajúce sa problematiky a vysvetľuje zásady inkluzívneho marketingu aj v súvislosti s etikou a etickým kódexom v reklame. Praktická časť bakalárskej práce je venovaná …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedoucí: Bc. Jaroslav Malina
- Oponent: Marie Hesková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The use of gender-sensitive and non-sensitive concepts in marketing communication
Ila Prasad -
The internationalization process of LEGO Group - a case study
Pavel Služevský -
Strategie digitálního B2C marketingu podniku The LEGO Group pro region REEMEA
Tomáš Zelenka -
CSR společnosti The LEGO Group
Daniel Uhlíř -
Vliv diverzity a inkluze na fluktuaci v oddělení Business Service Operations ve společnosti The LEGO Group
Apolena Burešová -
Motivace a motivační program ve společnosti The LEGO Group
Kristýna Kankrlíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva