Bc. Jana Bendová
Master's thesis
Marketingová komunikace v lékárenství
Marketing communication in pharmacy
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je marketingová komunikace vybraného lékárenského řetězce. Jejím dílčím cílem je zhodnocení současné marketingové komunikace Lékáren Dr.Max, kdy se jedná o lídra trhu v České republice. Hlavním cílem práce je vytvoření nové reklamní kampaně na rok 2021. Teoretická část práce se zaměřuje na marketing, marketingovou komunikaci a podrobněji na jednotlivé části komunikačního …moreAbstract:
The subject of this diploma thesis is the marketing communication of a selected pharmacy chain. Its partial goal is to evaluate the current marketing communication of Dr.Max Pharmacies, which is the leading pharmacy chain in the Czech Republic. The main goal of the diploma thesis is to create a new advertising campaign for 2021. The theoretical part of the thesis focuses on marketing, marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights