Bc. Andrej Mičaň

Diplomová práce

Designing Online and Offline Marketing Strategies for the Stolen Money Band

Designing an Online and Offline Marketing Strategies for Stolen Money Music Group
Abstract:
The Master´s thesis focuses on designing online and offline marketing strategies for a Slovak music band Stolen Money. In theoretical part, the thesis defines the area of marketing mix, describes various types of online and offline marketing communication tools and describes the consumer behavior. In the practical part, attention is paid to the Stolen Money project itself. A description questionnaire …více
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá navrhnutím online a offline marketingovej stratégie pre hudobnú skupinu Stolen Money. V teoretickej časti práca popisuje položky marketingového mixu, venuje sa jednotlivým druhom online a offline marketingových platforiem a definuje oblasti chovania spotrebiteľov. V praktickej časti je pozornosť venovaná samotnému projektu hudobnej skupiny a výsledkom analýz rozboru dotazníkového …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michael Adu Kwarteng, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Mičaň, Andrej. Designing Online and Offline Marketing Strategies for the Stolen Money Band. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing