Marek Podnecký

Bakalářská práce

Sociální sítě jako marketingový nástroj promotingu hudby a hudebních eventů

Social networks as a marketing tool for the promotion of music and musical events
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje sociálním sítím a jejich využitím k marketingovým účelům v promotingu hudby a hudebních eventů. Hlavní část této práce dokumentuje dnešní výběr aktivních sociálních sítí a dává si za cíl srovnat jejich nástroje z hlediska užitečnosti pro marketing elektronické hudby. Autor ve své práci obecně popisuje rozlišnou využitelnost různých platforem a hodnotí a definuje správné marketingové …více
Abstract:
This bachelor thesis attends to social networks and their usage for marketing purposes aimed at promotion of music and musical events. The main part of this work documents todays selection of active social networks and aims to compare their tools in the terms of usefulness for electronic music marketing. The author of this work describes different applicability of various platforms and evaluates and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2015
  • Vedoucí: Václav Riedlbauch
  • Oponent: Michal Straka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/56104