Sociální sítě jako marketingový nástroj promotingu hudby a hudebních eventů – Marek Podnecký
Marek Podnecký
Bakalářská práce
Sociální sítě jako marketingový nástroj promotingu hudby a hudebních eventů
Social networks as a marketing tool for the promotion of music and musical events
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje sociálním sítím a jejich využitím k marketingovým účelům v promotingu hudby a hudebních eventů. Hlavní část této práce dokumentuje dnešní výběr aktivních sociálních sítí a dává si za cíl srovnat jejich nástroje z hlediska užitečnosti pro marketing elektronické hudby. Autor ve své práci obecně popisuje rozlišnou využitelnost různých platforem a hodnotí a definuje správné marketingové …víceAbstract:
This bachelor thesis attends to social networks and their usage for marketing purposes aimed at promotion of music and musical events. The main part of this work documents todays selection of active social networks and aims to compare their tools in the terms of usefulness for electronic music marketing. The author of this work describes different applicability of various platforms and evaluates and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/56104
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2015
- Vedoucí: Václav Riedlbauch
- Oponent: Michal Straka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/56104
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Elektronická hudba a indie games - Renesancia videohier?
Norbert Vojtuň -
Elektronická hudba v kontextu vzdělávací instituce: proč a jak učit zvuková umění
Natálie Pleváková -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez