Možnosti rozšiřování obchodních služeb v rámci skupiny COOP – Jan HOFFMANN
Jan HOFFMANN
Bachelor's thesis
Možnosti rozšiřování obchodních služeb v rámci skupiny COOP
Potential for Enlargement of the Commercial Services Supply within the COOP Group
Abstract:
Cílem bakalářské práce bylo zhodnocení poskytovaných služeb skupiny COOP a navržení možností jejich rozšíření za účelem zvýšení konkurenceschopnosti na trhu. Teoretická část je věnována oblasti spotřebního družstevnictví, od jeho vzniku až po současnou situaci na českém maloobchodním trhu v návaznosti na charakteristiky trhu, zákazníka a nabízené produkty. Na základě získaných dat z projektu Vize skupiny …moreAbstract:
The main purpose of the bachelor thesis is the evaluation of the commercial services and potential for enlargement within the COOP group to increase competitive advantages. The theoretical part deals with the history of consumer cooperatives from the inception through the current situation in the Czech market of the retail trade in the relationship with characteristics of the market, customer and services …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2011
Identifier:
19071
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2011
- Supervisor: Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOFFMANN, Jan. \textit{Možnosti rozšiřování obchodních služeb v rámci skupiny COOP}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/i4hdny/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOFFMANN, Jan. Možnosti rozšiřování obchodních služeb v rámci skupiny COOP. Č. Bud., 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Ocenění podniku spol Jednota, spotřební družstvo v Nymburce
Jan Nepimach -
Odpady z maloobchodu
Vojtěch Pánek -
Marketing maloobchodu v COOP Jednota Krupina, s.d.
Paula Horníková -
Komunikační strategie pro elekronický obchod s vínem
Nina Kateřina Ratajská -
Návrh nástrojů pro zvýšení zájmu zákazníků o konkrétní internetový obchod
Tereza Svojtková -
Vliv COVID-19 na vývoz luxusního zboží na italský trh
Barbora Lišková -
Užití e-shopu pro možnost exportu zboží na německý trh, začlenění problematiky do vzdělávání
Martina FEREŠOVÁ -
Specifika importu potravinářského zboží na trh v Californii
Martin Dokulil
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights