Bc. Barbora Kunclová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu

Marketing Communication as a Factor Forming a Life Style
Anotace:
Životní styl člověka ovlivňuje velké množství faktorů. Jedním z nich je i marketingová komunikace a veškeré její nástroje, ačkoli k jejímu působení na životní styl dochází mnohdy neúmyslně a nezáměrně. V oblasti nezamýšlených dopadů jde zejména o vliv na formování názorů, postojů, hodnot, chování, jednání, návyků, potřeb, tužeb a přání, či její informativní, vzdělávací, socializační a výchovnou funkci …více
Abstract:
Lifestyle is affected by numerous factors. One of them is a marketing communication and all its instruments, although its effects on the lifestyle are often unintentional. In the area of unintended impacts there marketing communication influents especially forming opinions, attitudes, values, behavior, actions, habits, needs, desires and wishes, and its informative, socialization and educational function …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: PhDr. Iva Petrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní