Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu – Bc. Barbora Kunclová
Bc. Barbora Kunclová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Marketing Communication as a Factor Forming a Life Style
Anotace:
Životní styl člověka ovlivňuje velké množství faktorů. Jedním z nich je i marketingová komunikace a veškeré její nástroje, ačkoli k jejímu působení na životní styl dochází mnohdy neúmyslně a nezáměrně. V oblasti nezamýšlených dopadů jde zejména o vliv na formování názorů, postojů, hodnot, chování, jednání, návyků, potřeb, tužeb a přání, či její informativní, vzdělávací, socializační a výchovnou funkci …víceAbstract:
Lifestyle is affected by numerous factors. One of them is a marketing communication and all its instruments, although its effects on the lifestyle are often unintentional. In the area of unintended impacts there marketing communication influents especially forming opinions, attitudes, values, behavior, actions, habits, needs, desires and wishes, and its informative, socialization and educational function …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s0d1g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: PhDr. Iva Petrová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Dopady pořádání běžecké série RunCzech na cestovní ruch destinací Liberec, Ústí nad Labem 2020
Karolína Vološinová -
Gamblerství - novodobý patologický jev ve společnosti a jeho sociální dopady - hlavní město Praha
Mariana Šimková -
Obsah a význam sociální dimenze situační analýzy marketingové akce
Jekatěrina Zajacová -
Negativní dopady sociální sítě Instagram na její uživatele
Martin Galda -
Analýza chování českých uživatelů sociálních sítí a dopady na marketingovou komunikaci firem
Jakub Drahokoupil -
Analýza chování českých uživatelů sociálních sítí a dopady na marketingovou komunikaci firem
Jakub Drahokoupil -
Dopady pandémie covid-19 na marketingovú stratégiu: prípadová štúdia slovenskej cestovnej kancelárie
Vesna Hockicková -
The impacts of digital marketing on consumer behavior in Cambodia
Sokagnna Tiv