Návrh marketingovej komunikácie malého vinárstva – Bc. Petra Nešporová
Bc. Petra Nešporová
Master's thesis
Návrh marketingovej komunikácie malého vinárstva
Marketing communication strategy proposal for a small winery
Abstract:
This master’s dissertation addresses the marketing communication of a small winery with specific application to the Cenký Winary. Its main objective is to develop a set of proposals to address identified weaknesses based on the analysis of the marketing communication of the Cenký Winery. The methods of analysis, synthesis, description and qualitative and quantitative research were used to fulfil the …viacAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá marketingovou komunikáciou malého vinárstva s konkrétnou aplikáciou na Vinárstvo Cenký. Jej hlavným cieľom je na základe analýzy marketingovej komunikácie Vinárstva Cenký vypracovať súbor návrhov na riešenie identifikovaných nedostatkov. Pre naplnenie cieľa boli použité metódy analýzy, syntézy, deskripcie a kvalitatívneho a kvantitatívneho prieskumu. Dáta pre jednotlivé prieskumy …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/u90x2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
- Vedúci: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jiří Zelený
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NEŠPOROVÁ, Petra. \textit{Návrh marketingovej komunikácie malého vinárstva}. Online. Diplomová práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/i4niuf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / odbor:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Destination Management in the Tourism Industry (Study in Czech)
Práce na příbuzné téma
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketing kreditných kariet finančných inštitúcií prostredníctvom Internetu
Peter Zalibera -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová