Bc. Petra Nešporová

Diplomová práce

Návrh marketingovej komunikácie malého vinárstva

Marketing communication strategy proposal for a small winery
Abstract:
This master’s dissertation addresses the marketing communication of a small winery with specific application to the Cenký Winary. Its main objective is to develop a set of proposals to address identified weaknesses based on the analysis of the marketing communication of the Cenký Winery. The methods of analysis, synthesis, description and qualitative and quantitative research were used to fulfil the …více
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá marketingovou komunikáciou malého vinárstva s konkrétnou aplikáciou na Vinárstvo Cenký. Jej hlavným cieľom je na základe analýzy marketingovej komunikácie Vinárstva Cenký vypracovať súbor návrhov na riešenie identifikovaných nedostatkov. Pre naplnenie cieľa boli použité metódy analýzy, syntézy, deskripcie a kvalitatívneho a kvantitatívneho prieskumu. Dáta pre jednotlivé prieskumy …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2019
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/u90x2/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
  • Vedoucí: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jiří Zelený

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu