Michaela Gereová

Bachelor's thesis

Branding na české hudební scéně

Branding on the Czech music scene
Abstract:
Cílem bakalářské práce „Branding na české hudební scéně“ je prozkoumat a popsat využívání brandingu v hudební sféře. Dále pak pomocí případových studií ukázat u vybraných českých hudebníků/těles jak branding využívají a zda jejich snahu reflektují výsledky.
Abstract:
Diploma thesis „Branding od the Czech music scene” deals with utilization of branding in music. On case studies of selected Czech musicians/bands show how they use branding and if there is a reflection of their work in results.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2019
  • Supervisor: Mgr. Vít Kouřil
  • Reader: Mgr. Mgr. Jana Tichá Janulíková, Dip. um.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakulta
https://is.jamu.cz/th/q0odu/

Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno

Faculty of Music

Bachelor programme / field:
Art of Music / Music Management