Fast Rendering of Geometric Primitives – Bc. Juraj Kuliška
Bc. Juraj Kuliška
Master's thesis
Fast Rendering of Geometric Primitives
Fast Rendering of Geometric Primitives
Anotácia:
Cieľom diplomovej práce je vývoj pokročilých vizualizačných techník pre veľké množstvá častíc v open-source softvéri Paraview. Vývoj je založený na jazyku OpenGL Language (GLSL), ktorý je zameraný na parametrické vykresľovanie kvadrík, ktoré zahŕňa aj renderovanie osvetlenia a tieňovania pre primitívne geometrické tvary ako napr. elipsoid, valec, ihlan. Jedným z hlavných cieľov je vykresľovanie veľkého …viacAbstract:
The goal of this thesis is to develop an advanced visualization techniques for large number of particles in open-source software Paraview. It is based on the OpenGL Shading Language (GLSL) that aims at parametric rendering of quadric shapes that includes also rendering features such as lightning or shading for primitive geometric shapes e.g. ellipsoid, cylinder, cone. One of the main goals is to render …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 1. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/y5qan/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 2. 2014
- Vedúci: Prof. Dr.-Ing. Bernhard Peters
- Oponent: prof. Ing. Jiří Sochor, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / odbor:
Applied Informatics / Applied Informatics
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.