Didaktické hry v přírodopisu na ZŠ – Monika STUDNIČKOVÁ
Monika STUDNIČKOVÁ
Diplomová práce
Didaktické hry v přírodopisu na ZŠ
Educational Games in Natural Science at Primary School
Anotace:
V diplomové práci je navržena série didaktických her pro využití v hodinách přírodopisu na 2. stupni základní školy. Tyto hry jsou členěny dle zaměření na hry botanické, zoologické a hry na témata z biologie člověka a neživé přírody. Podle možnosti jejich využití při výuce jsou hry rozděleny na opakovací, pro opakování a upevnění učiva, hry poznávací, jejichž cílem je získání nových vědomostí a hry …víceAbstract:
In this diploma paper there is a set of biological didactic games for natural science at primary school. The games are divided into four sections - botanical games, zoological games and some topics of human biology, mineralogy and geology. According to the possibilities of their usage in the education they are divided into three groups again. We call them revision games, which are useful to revision …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2010
Zveřejnit od: 23. 4. 2010
Identifikátor:
10200
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Radka Závodská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STUDNIČKOVÁ, Monika. Didaktické hry v přírodopisu na ZŠ. Č. Bud., 2010. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 23. 04. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2010 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Př-Ch/ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Návrh didaktických her do výuky přírodopisu na 2. st ZŠ
Denisa Litenová -
Interakce mezi učitelem a žáky při hodině přírodopisu na 2. stupni základní školy a na nižším stupni víceletého gymnázia
Markéta SPILKOVÁ -
3D model neuronu a nervové synapse pro využití do výuky přírodopisu na 2. stupni základní školy
Kristýna Benešová -
Využití živých bezobratlých živočichů v hodinách přírodopisu na 2. stupni ZŠ
Anděla Trötzmüllerová -
Chovy vybraného hmyzu a jejich využití ve výuce přírodopisu na 2. stupni základní školy
Gabriela Čížová -
Chov živočichů ve školním prostředí a jeho potenciál pro výuku Přírodopisu na 2. stupni základní škol.
Šárka Chaloupková -
Vliv užití metody CLIL ve výuce přírodopisu na 2. stupni základní školy na úroveň osvojených znalostí a dovedností
Natálie HARTLOVÁ -
Fenomén problematických skupin obratlovců ve výuce přírodopisu na 2. stupni základních škol.
Monika Baďuříková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses i4sc7z i4sc7z/2
3. 5. 2010