Kamila Gandalovičová

Bakalářská práce

Kulturní produkt na příkladech z výkonného umění a kulturního dědictví

Cultural product based on examples from performing arts and cultural heritage
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá kulturním produktem a skládá se z teoretické a praktické části. Teoretickou část tvoří tři kapitoly. První se věnuje definicím pojmů produkt, kultura a kulturní produkt. Druhá kapitola rozebírá produkt z hlediska marketingu. Poslední kapitola teoretické části představuje marketingové teorie produktu, marketingový mix, produktový mix a marketingové koncepce. Praktická …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the issue of cultural product and consists of a theoretical and practical part. The theoretical part comprises of three chapters. The first chapter is mainly focused on definitions of the terms product, culture and cultural product. The second chapter analyzes the product from a marketing perspective. The last chapter presents the theory of product marketing, marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 2. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
  • Vedoucí: Irena Tyslová
  • Oponent: Markéta Dianová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54148