Computergestützter Deutschunterricht, Autonomes Lernen – Mgr. Jitka Štěpánová
Mgr. Jitka Štěpánová
Bakalářská práce
Computergestützter Deutschunterricht, Autonomes Lernen
Computer support in German lessons, autonomous learning
Abstract:
Annotation Štěpánová Jitka: Autonomy learning and vocabulary interventions with help of computer. Brno: Pedagogical Faculty of Masaryks University, German Language and Literature Department, 2007, 35 pages, Tutor of my work doc.PhDr. Věra Janíková, PhD. My work of Baccalaureate “Autonomy learning and vocabulary interventions with help of computer” occupies with problems of autonomy learning, more, …víceAbstract:
Anotace Štěpánová, Jitka: Autonomes Lernen und Wortschatzvermittlung mit der Hilfe des Computers. Brno: Pedagogická fakulta MU, Katedra německého jazyka a literatury. 2007, s. 35. Vedoucí závěrečné práce doc.PhDr. Věra Janíková, PhD. Závěrečná práce: „Autonomes Lernen und Wortschatzvermittlung mit der Hilfe des Computers“ se věnuje problematice autonomního učení, blíže pak využití a možnostem počítače …víceKlíčová slova
Klíčová slova Autonomní učení cizojazyčná třída počítač jako podpora autonomního učení počítačové programy a internet pomoc počítače při zprostředkování slovní zásoby. Key words Autonomy learning foreign language class computer as a support of autonomy learning computer programmes internet help of computer at vocabulary intervention.
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r6p5s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2007
- Vedoucí: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství cizích jazyků pro základní školy - němčina
Práce na příbuzné téma
-
Využití hlubokých neuronových sítí při optimalizaci detekce spermií snímaných pomocí počítačem řízené analýzy spermií (computer assisted sperm analysis)
Michala Malá -
Ovládání počítače pomocí jazyka při použití hloubkové kamery
Martin Ibl -
Vliv metody Feuersteinovo instrumentální obohacování na rozvoj slovní zásoby u dětí s narušenou komunikační schopností v předškolním věku
Andrea Schmalzová -
Zprostředkování kreativity ve vybraných učebnicích němčiny jako cizího jazyka s ohledem na slovní zásobu
Klára TOPINKOVÁ -
Využití vypravování příběhů v hodinách anglického jazyka na prvním stupni základních škol se zaměřením na prezentaci nové slovní zásoby
Klára ŠLIKOVÁ -
Usage of On-Screen Text in Audio-Visual Materials as a Support for EFL Czech Learners
Kateřina Kachyňová -
Enhancing Learner Autonomy of Czech Learners in English Learning via Homework
Gloria Gupta -
Výukové CD jako multimediální podpora výuky biologie člověka
Markéta Provazníková