Bc. Ekaterina Mochalova

Diplomová práce

Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour

Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Anotace:
This diploma thesis explores the use of market segmentation as a tool for improving customer satisfaction by critically analyzing the value and importance of segmentation and the role it plays in any market environment, the different variables and bases used to segment market and provide a framework for exemplifying how market segmentation can determine the right target customers. The theoretical part …více
Abstract:
This diploma thesis explores the use of market segmentation as a tool for improving customer satisfaction by critically analyzing the value and importance of segmentation and the role it plays in any market environment, the different variables and bases used to segment market and provide a framework for exemplifying how market segmentation can determine the right target customers. The theoretical part …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2017
  • Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
  • Oponent: Ing. Helena Pleskotová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication