Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour – Bc. Ekaterina Mochalova
Bc. Ekaterina Mochalova
Diplomová práce
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Anotace:
This diploma thesis explores the use of market segmentation as a tool for improving customer satisfaction by critically analyzing the value and importance of segmentation and the role it plays in any market environment, the different variables and bases used to segment market and provide a framework for exemplifying how market segmentation can determine the right target customers. The theoretical part …víceAbstract:
This diploma thesis explores the use of market segmentation as a tool for improving customer satisfaction by critically analyzing the value and importance of segmentation and the role it plays in any market environment, the different variables and bases used to segment market and provide a framework for exemplifying how market segmentation can determine the right target customers. The theoretical part …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ey28j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2017
- Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
- Oponent: Ing. Helena Pleskotová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Methodology of B2B Customer Segmentation in the Utilities on the Czech Market: Tool for Customer Classification into Segments
Andrea Filová -
Analysis of current segmentation procedures within the 3M Industry and Transportation Department and recommendations for future segmentation approaches
Verena Breitbach