Bc. Alexandra Ješátková Deylová

Diplomová práce

Marketing svateb se zaměřením na chování spotřebitelů

Wedding Marketing Focusing on Consumer Behavior
Anotace:
Práce se zaměřuje na současné svatby v historickém kontextu, na marketing svateb se zvláštním zaměřením na chování spotřebitelů svatebních produktů. Jejím cílem je zjistit současné trendy a nákupní zvyklosti v přípravě svateb, které se odrážejí od chování a rozhodování spotřebitelů. Tento cíl byl naplněn za pomoci získávání sekundárních informací, skrytého pozorování a internetového dotazníkového šetření …více
Abstract:
This master´s dissertation focuses on contemporary wedding in a historical context, wedding marketing with a special focus on consumer behavior. Its aim is to identify current trends and buying habits in preparation of weddings, which are reflected by the behavior and decisions of consumers. This aim was fulfilled with the help of secondary information retrieval, observation, and internet survey. Identified …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
  • Vedoucí: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace