Analýza společnosti Lidl z hlediska marketingové strategie a provozu – Tomáš Slavíček
Tomáš Slavíček
Bakalářská práce
Analýza společnosti Lidl z hlediska marketingové strategie a provozu
Analysis of the company Lidl from the perspective of marketing strategy and day-to-day operations
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analyzování společnosti Lidl z hlediska marketigové strategie a také provozních záležitostí. Je využíváno především vlastního výzkumu, analýzy, analogických odvozenin a pozorování. Společnost Lidl je německý diskontní řetězec specializující se na prodej jak potravin tak nepotravinové zboží. Práce je rozdělena na tři kapitoly, přičemž první z nich uvádí teoretická …víceAbstract:
The focus of this bachelor's theses lies on an analysis of the company Lidl from the perspective of marketing and day to day operations. The purpose of this study is to investigate the effects of activities and corporate politics on the overall performance of the said company. Among the methods used are for instance analysis, analogy and observation. Lidl is a German discount retailer which specializes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69375
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2017
- Vedoucí: Hana Chylíková
- Oponent: František Drozen
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69375
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod