Vstup podniku na zahraniční trh – Ing. Róbert Boháč
Ing. Róbert Boháč
Diplomová práce
Vstup podniku na zahraniční trh
Foreign Market Entry
Abstract:
The goal of the submitted thesis: “Foreign market entry” is to elaborate foreign market entry strategy of the company Martypet into the Hungarian market and to suggest recommendations for the strategic management. The theoretical section consist of basic information connected with international management and internationalization. Theoretical section further deals with entry modes and entry strategies …víceAbstract:
Predmetom diplomovej práce „Vstup podniku na zahraniční trh“ je vypracovanie stratégie vstupu spoločnosti Martypet s.r.o. na maďarský trh a návrh odporúčaní pre management spoločnosti. V teoretickej časti sú uvedené základné informácie súvisiace s medzinárodným managementom a internacionalizáciou. Ďalej sa teoretická časť zaoberá formami a stratégiami vstupu podnikov na zahraničné trhy a strategickou …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/plav9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2014
- Vedoucí: Ing. Bc. Sylva Žáková Talpová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Stratégia vstupu výrobcu automobilov na nový zahraničný trh
Diana Borgesová -
Franchising ako stratégia vstupu na trh
Lujza Oriňáková -
Marketingová stratégia vstupu podniku na nové trhy
Jakub Matyšák -
Online marketing stratégia pre vstup firmy na zahraničný trh
Samuel Chmurovič -
Marketingová stratégia vstupu obchodnej organizácie na zahraničný trh
Zdenka Briestenská -
Příprava vstupu firmy na nové trhy z pohledu marketingu
Lucia Tóth Bariaková -
Stratégia vstupu na trh
Zuzana Kiseľová -
Stratégia vstupu firmy na trh
Hana Koreňová